Ευαγγελία Μουσούρη, Επιστημονικά Υπεύθυνη της Ερευνητικής Ομάδας, Επίκουρη Καθηγήτρια, Κοινωνιογλωσσολογία με εφαρμογές στη Γαλλική γλώσσα, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Olivier Delhaye, Επίκουρος Καθηγητής, Γλωσσολογία και Διδακτική, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Sylvie Wharton, Καθηγήτρια, Κοινωνιογλωσσολογία και Διδακτική των Γλωσσών, Τμήμα Γαλλικής ως Ξένης/Δεύτερης Γλώσσας, Πανεπιστήμιο Aix-Marseille
Ανθίππη Ποτόλια, Επίκουρη Καθηγήτρια, Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επικοινωνία, UFR Sciences de l’Education, Psychanalyse, COM-FLE (SEPF), Πανεπιστήμιο Paris 8
Christelle Combe Celik, Επίκουρη Καθηγήτρια, Επιστήμες της Γλώσσας, Τμήμα Γαλλικής ως Ξένης/Δεύτερης Γλώσσας, Πανεπιστήμιο Aix-Marseille
Sophie Babault, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Κοινωνιογλωσσολογία και Διδακτική των Γλωσσών, Τμήμα Επιστημών της Γλώσσας, Πανεπιστήμιο Lille 3
Chantal Dompmartin-Normand, Επίκουρη Καθηγήτρια, Κοινωνιογλωσσολογία και Διδακτική των Γλωσσών, Τμήμα Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας Πανεπιστήμιο Jean Jaurès, Toulouse 2
Βασιλική Αλεξανδρίδου, Μεταδιδακτορική φοιτήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Μαγδαληνή Κουκούλη, Υποψήφια Διδάκτορας: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Πτυχιούχος του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών, κατεύθυνση Διεθνών Σχέσεων και Οργανισμών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Ρόδος), Μεταπτυχιακό δίπλωμα: «Traduction professionnelle», Institut de Traducteurs, d’Interprètes et de Relations Internationales, Πανεπιστήμιο Marc-Bloch, Στρασβούργο
Ερμοφύλη Καλαμακίδου, Καθηγήτρια Γαλλικής, Φιλόλογος, Υποψήφια Διδάκτορας: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα «Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής», Ε.Α.Π.
Χριστίνα Ευαγγέλου, Καθηγήτρια Γαλλικής, Υποψήφια Διδάκτορας: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Μεταφραστικό Τμήμα του Ινστιτούτου Μετάφρασης, Διερμηνείας και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα «Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής», Ε.Α.Π.
Δήμητρα Τζάτζου, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Υποψήφια Διδάκτορας: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Ελληνογαλλικό Μεταπτυχιακό Ειδίκευσης: «Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές»
Κατερίνα Τσιλιπάκου, Καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα: «Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής», Ε.Α.Π.
Ελένη Σταμπέλου, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα: «Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής», Ε.Α.Π.
Θεοφανούλα Μπαλίτα, Καθηγήτρια Γαλλικής και Αγγλικής Γλώσσας, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Παιδαγωγική, Τομέας Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Α.Π.Θ.
Βασιλική Κιμισκίδου, Φιλόλογος, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Διδακτική των Γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία»,
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Ευαγγελία Μπουντουρά, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Διδακτική των ξένων γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Μιράντα Σκόνδρα, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό Δίπλωμα: «Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής», Ε.Α.Π.
Ελευθερία Μυρωνίδου, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Επιστήμες της Αγωγής – Τεχνολογίες Μάθησης», Διαπανεπιστημιακό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών των τμημάτων Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Χριστίνα Καλπακίδου, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: «Διδακτική των γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Αγάπη Χαρισούλη, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: «Διδακτική των γλωσσών και εκπαιδευτικές τεχνολογίες σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.
Τσαμπίκα Κλητοράκη, Πτυχιούχος Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: «Διδακτική των γλωσσών και Νέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Επικοινωνία», Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.